Intresseanmälan till Stor & Liten

OBS!

ALLA SOM ANMÄLER SIG FRÅN OCH MED 28 JULI (EFTER KL. 12.50) HAMNAR I KÖ.  GRUPPEN ÄR FÖR NÄRVARANDE FULL. MEN DET FINNS KANSKE CHANS ATT FLER ÄN DE SOM ÄR ANMÄLDA NU KAN FÅ VARA MED. SÅ ANMÄL VIA LÄNKEN NEDAN - VI ÅTERKOMMER MED BESKED OMKRING 5-10 AUGUSTI.

Stor & Liten vänder sig till barn i åldern 3-6 år och är en utmärkt aktivitet för förälder som vill träna ihop med sina barn. På träningen lär vi oss bl a gymnastik, grunderna i judo ihop med en massa roliga lekar. Dessutom lär sig barnen att lyssna och förstå instruktioner.

Start: söndagen 30 augusti kl. 09.30-10.30 i CIK (Centrum för Idrott och Kultur i Knivsta).

Avgift: 750 kr i terminsavgift, totalt för barn och vuxen. Tillkommer 100 kr per person i medlemsavgift för år 2020 i Knivsta Judoklubb.

Maximalt antal deltagare är 20 barn (+20 vuxna)

Ev frågor: maila knivsta.judo@gmail.com

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Barnet som kommer att delta
Fyll nedan i uppgifterna för barnet (3-6 år) som kommer att vara med på passet.
Målsman som kommer att delta
Fyll nedan i uppgifterna för målsman som kommer att vara med på passet.
Samtycke
Jag samtycker till att Knivsta Judoklubb kan använda foto/film av mitt barn och på mig själv som publiceras på Knivsta Judoklubbs Facebooksida/Instagram/hemsidan.
Nej
Personuppgifter